26 Ocak 2011 Çarşamba

Shashemene-Arba Minch 20.01.2011 Prş(Thursday)

57.Gün
Kahvaltı sırasında otelin bahçesinde maymunlar oynuyordu.Kaptım kamerayı başladım çekmeye.Garsonlar halime gülüyor.Çok turistim.
Ferhat ve Andri ile yola çıkıcaz.Bugün bütün gün off-road olacak.Andri ''Gerekirse yan çantaları alabilirim.''dedi.Deniz şimdilik bu teklifi kibarca geri çevirdi.
Yolda bir köyün kahvesinde mola verdik.Bu Etiyopya'nın kahveleri öldürecek bizi,yine çok güzeldi.Biz kahvelerimizi içerken 30-40 kadar köyün çocuğu kahvenin dışından bizi seyrediyordu.Göksel birara çocuklarla fotoğraf çekmek için ayağa kalktı.Çocukların korkudan bi kaçışı vardı,unutamıyorum.Çok ürkekler.
Bugün bazı yerlerde motorsikletten jeepe geçtim.Yolun zorluğu yüzünden Deniz yalnız devam etti.Böyle bir konforumuzun olması güzel.
Bugünün km si:273
Toplam km:8918

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder