10 Ocak 2011 Pazartesi

Khartum'da 10.Gün 09.01.2011 Pazar(Sunday)

46.Gün
Reggea Partisi çok güzeldi,çok eğlendik.Kemal amca hiperektif,sürekli dans edip,fotoğraf çekti.Komik adam.
Bugün geç kalktık.Tura başladığımızdan beri ilk defa bu kadar güzel kahvaltı yaptık.Berrin'le benim favorim;zeytinyağlı domates salatası....yummy...
Muhammed 'le buluşmak üzere her öğleden sonra yaptığımız gibi,mudavimi olduğumuz Blue Nile Sailing Club'a gittik.O da ne? Muhammed benim Africa Twin hastası olduğumu bildiği için Africa Twin'iyle gelmiş.Hemen Deniz'le bir tur attık.
Sonrada oturup kahve içtik.Muhammed bize şehrin ortasında Nil üzerinde bulunan Tuti adasını anlattı.Geçen sene anakarayla köprü yapılana kadar adaya hiç geçmemiş.Adadaki yerli halk(bi isimleri var,ama unuttum) tarımla uğraşıyor ve adadan çıkmayı pek tercih etmiyorlarmış.Buarada Nil Sudan'da Beyaz ve Mavi olarak 2'ye ayrılıyor.Böyle adlandırılmalarının nedeni ise beyazın altı kum,mavinin de çamur olması.
Akşam ev yemeği yaptık.Beyler mutlu.Yemekten sonra Deniz'le ben Kemal amcayla buluşmaya gittik.Kemal amca bize Bob Marley şapkası almış.Yarını sabırsızlıkla bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder