18 Aralık 2010 Cumartesi

Sharm-Kahire(Cairo) 17.12.2010 Cuma(Friday)

23.Gün
Afrika'ya gelirken salgın hastalıklara önlem olarak bazı aşılar yaptırdık ve Türkiye sınırından çıktığımızdan itibaren hergün sıtma hapı alıyoruz.Çok güçlü bir hap mutlaka karnın tok olmalı.Ben akşamdan almayı unuttum.Sabah boş mideye attım bir tane.Yola çıktıktan 20dk sonra midem bulanmaya başladı.Nerdeyse kaskımın içine kusacaktım.Hemen arabaya attım kendime.Bembeyaz olan suratım 1 saat uyuduktan sonra düzeldi.
Sabahın 6'sında yola çıkmıştık.500km yolda yaklaşık 10 kere pasaport kontrolü için durdurdular.

Suveyş Kanalı'nın altından geçip Kahire Havaalanı'na vardık.Orada bizi Marit'in arkadaşı Mahmut karşıladı.Kendisi MIsırlı,bir acenta sahibi.Onun sayesinde Kahire trafiğinde kaybolmadan en kısa yoldan otelimize vardık.Buarada Kahire'nin nufüsü 18 milyon,trafiği siz düşünün.Erol'un performansına şapka çıkardık.

Bugünün km si:503km
Toplam km:4331km


Misru ya konmuş Simurglar.Lotusun dilinde onlara verilmiş ve papirüsün üzerine yazılmış adın ve o adın türediği anahtarın taşıdığı muhafızların koruduğu kapılara varacaklarmış,Ka'ya açılan...(Saki Emre)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder