12 Şubat 2011 Cumartesi

Pemba'da 4.Gün 07.02.2011

75.Gün
Ferhat bugün bizi Baobab ağaçlarının olduğu Misali Adası'na götürdü.Biz 2 saatliğine adayı keşfe çıktığmızda onlar da dalış yaptılar.Öğle yemeğimizi adada yedik.Biz yemek sonrası kestirirken onlar yine dalıştaydılar.Hint Okyanusu'nda tropik bir adada olmakta ayrı bir keyif canım...
Pemba'ya otele döndüğümüzde plajda bizi içki masası bekliyordu.Yeşil üzüm rakısı masasının süpriziydi.
Akşamüstü bilet işimiz halledebildik.Yarın 16:30 gibi bu güzel adadan ayrılıyoruz.
Ferhat'la Ciska (Swahili Divers) sağolsunlar bizi çok güzel ağırladılar.Hele Ferhat'ın bize yaptığı kıyaklar saymakla bitmez.Bu tatil bize çok iyi geldi.Yolun geri kalanı için hazırız.
Buarada Aswan feribotunda birlikte seyahat ettiğimiz Güney Afrikalı 2 BMW li çift evlerine varmışlar.İnternetten bizim yaptıklarımızı da takip ediyorlarmış.Onlar da ''Hadi gelin misafirmiz olun.'' derler.Ne güzel Afrika'nın her yerinde arkadaşlarımız oldu.Mısır'da Sigi,Umbi,Mahmod Zekri,Sudan'da Kemal Amca,Muhammed,yollarda; İşviçreli Andri,Güney Afrikalı Michnus ve karısı Elsebie,Fransız Wise Man....