23 Şubat 2011 Çarşamba

Komatipoort-Pretoria 22.02.2011


90.Gün
Bu sabah yine 5 gibi uyandım.Yine gözlük yok tuvalete doğru yöneldim.O ne o? Fare mi?Çığlık atmamam lazım çocuklar uyuyor.Yakından bakınca endişeye gerek yok kurbağa canım.Afrika'ya iyice alışmaya başladım.
Dün akşam geç saate kadar oturma odasında harita ve yol notları açık Chris'e yaptığımız rotayla ilgili bilgiler verdik.En kısa zamanda o da yapmak istiyor.
Chris sabah erkenden işe gitmişti.Ama bizim evden ayrılmamıza yakın işten izin alıp geri geldi.Ne incelik!...Sabah Marchelle(Fred'in kızı) bize para vermeye kalktı.''Biliyorum az ama turunuza katkımız olsun'' diyerek.Kibarca reddettik.Çok şekerlerdi.
Bugün Sudan feribotunda beraber seyahat ettiğimiz Kevin'ları ziyaret edicez.Kevin bir gece evvel buluşmayı ayarlamak için Deniz'e telefon açtığında,Deniz telefonu Chris'e verdi.Chris'te Kevin'ı bir güzel makaraya aldı.''Ben gümrük görevlisiyim.Buarada Deniz adında bir Türk var.Güney Afrika'daki tek kontağının siz olduğunu söyledi.Bir takım illegal maddeler çıktı motor çantasından.Siz mi gelirsiniz biz mi gelip sizi alalım.''Kevin kekelemeye başladı.Deniz kahkalarla telefonu kaptı.Kevin'dan da bayağı küfürü yedi.
Pretoria'ya doğru yola çıktık.Yolda bir benzincide mola verdik.2 BMW'li var.Haliyle sohbete başladık.Bir tanesi ''Ben sizi tanıyorum''dedi.Efendim? 1 ay kadar evvel Tanzanya'ya girdiğimizde tanıştığımız Michnus ve Elsebie(Güney afrikalı diğer motorcu arkadaşlarımız) bizi bir motorsikletle ilgili internet sitesinde(www.wilddog.za.net) anlatmış,resimlerimizi koymuş.Allah'ım ünlü olduk.
Kevin ve Kim'le buluşmayı ertesi güne atıp,gecelemek için Chris ve Sanki'nin evine gittik.

Bugünün km si:443
Toplam km:15578

Day 90
Early in the morning 5:00 I woke up and tried to loo.I realized there was something on the floor.Froggggg.....At least I didn't scream for not to wake the children up.I think I'm getting use to Africa.
Chris left before we woke up.But he came back to home to say goodbye to us.Chris,Marchelle and their children.They were nice.We got really a lot of friends in Africa.
South Africa is totally different.It's more like Europe.Modern,clean,lots of beautiful expensive houses,car...
We stopped one the petrol station just in front of some guys who are fixing one white BMW 1200 GS.We started to chat with them.Then suddenly owner of the bike said to Deniz:
-I know your bike.I saw it one of the website which is www.wilddog.za.net.
The South African friends from Masai Camp which is in Arusha(Tanzania) put our bike's photo in this website.Cool we are famous now in Africa.

Today's km:443
Total km:15578

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder